În cel mai recent articol din seria Biserica Online am explicat cum îți poți crea liste de conturi urmărite de contul de Twitter al parohiei. Am mai explicat ce sunt și cum funcționează #hashtag-urile. Continuăm cu explicarea noțiunilor de Trending și Conținut în această rețea.
Trending – Tendințe pentru tine pe Twitter
Ce înseamnă
Categoria Trending („Tendințe pentru tine”) reprezintă o listă de subiecte despre care lumea discută pe Twitter la momentul respectiv. Ele sunt determinate în funcție de subiectele zilei și de locația ta, dar și personalizate în funcție de interesele tale.
Interesele sunt determinate prin evaluarea interacțiunilor contului tău cu alte conturi și #hashtag-uri.
Găsești Tendințele atunci când, din Home, dai click pe ?.
Poți alege să vezi tendințe care nu sunt adresate ție dacă selectezi o locație anume pentru tendințe (Location trends). Poți identifica astfel subiecte populare în anumite locații geografice.
Găsește tendințe în funcție de locație
- Click pe ? și se deschide lista de „Tendințe pentru tine”.
- Click pe ⚙️ în colțul din dreapta sus.
- Dezactivează opțiunea „Afișează conținutul din această locație” și, mai jos, activează „Tendințe pentru tine” în funcție de locația în care te afli sau care te interesează.
Note: Dacă nu poți activa o anumită locație, înseamnă că acolo nu sunt suficienți utilizatori activi pe Twitter.
Ce conține un Trend pe Twitter
Click pe ? și se deschide lista de „Tendințe pentru tine”. Click pe numele unei tendințe și se vor deschide rezultatele căutării în funcție de tendința respectivă. Acestea vor include numele tendinței sau #hashtag-uri similare acestuia. Poți căuta și tendințe trecute după numele lor.
Cum aderi la un Trend pe Twitter?
Este bine să aderi la o tendință, pentru că devii mai vizibil. Poți face aceasta dând un tweet în care să incluzi numele tendinței, preferabil cu „#” în față, pentru a crea și #hashtag. Twitter nu garantează că îți vei vedea postarea în Tendința respectivă, dar ceilalți o vor vedea.
Hashtag-urile care devin foarte populare sunt incluse la secțiunea trending, iar studiile demonstrează că cele mai populare sunt cele generale (#blogging, #photography, #quotes). Mai multe despre #hashtag-uri poți afla din episodul nostru anterior.
Cum postezi conținut
Fotografii sau animații GIF
- Click pe „Condei” pentru a compune un Tweet, iar din fereastra de compunere a mesajului, dă click pe ?, apoi click pe fotografia sau GIF-ul din telefon sau computer, pentru a o încărca.
- O singură animație GIF poate fi adăugată la un Tweet și nu poate fi combinată cu alte fișiere foto. Ea trebuie să fie salvată în buclă, altfel Twitter o va reda ca imagine statică.
- La un Tweet se pot adăuga maximum patru fotografii, dar se vede mai bine dacă pui doar trei.
- Dimensiunea maximă a fișierelor foto sau GIF trebuie să fie de 5 MB.
- Se acceptă doar fișiere foto de tip JPG sau PNG.
- Le postezi, după ce le-ai încărcat, dând click pe Tweet din fereastra postării.
Adaugă stickere la fotografii
De pe telefon, Twitter permite editarea imaginilor în aplicație, precum și adăugarea de stickere. Poți adăuga până la 25 de stickere la o fotografie.
Iată cum:
- Click pe „Condeiul” pentru Tweet.
- Click pe ?, apoi click pe fotografia din galerie.
- Click pe pensulă ?️, pentru a deschide editorul de imagine.
- Click pe ? și se deschide Biblioteca de stickere.
- Click pe stickerele pe care vrei să le adaugi și trage-le acolo unde vrei să le fixezi pe fotografie.
- Mărimea și forma stickerelor pot fi modificate cu două degete.
- Ca să ștergi un sticker adăugat la o fotografie, ține degetul apăsat pe el, apoi trage-l în jos până când apare ?️ pe ecran și îl poți arunca la coș.
- Dacă ai dat deja Tweet cu o poză cu stickere, nu o mai poți edita.
Nu toate stickerele sunt potrivite pentru contul de twitter al unei parohii, dar se pot folosi cu inventivitate, ca simboluri intercalate în mesaj, prin care privirile utilizatorilor să fie atrase. De exemplu:
☸️ cârmă
? baloane colorate
? Globul Pământesc
? coroană
? flacără
Despre adăugarea de linkuri și conținut video pe Twitter vom scrie în următorul articol din seria Biserica Online.
Pentru ultimele noutăți din lumea ortodoxă, urmărește-ne pe Twitter – @AgentiaBasilica!
Sursă foto: Freepik.com