Biserica Online: Liste și hashtag-uri pe Twitter

În ultimul articol din seria Biserica Online am explicat cum poți crea și personaliza pagina de Twitter a parohiei. Continuăm cu prezentarea unor elemente specifice acestei rețele.

Ce este o listă pe Twitter?

O listă reprezintă un grup de conturi de Twitter selectate în funcție de anumite criterii.

Crearea unei liste îți permite să îţi organizezi conturile, pe care nu este necesar să le și urmărești, pentru a facilita interacțiunea cu acestea sau a le identifica mai ușor.

Poți crea liste pentru membrii echipei, colaboratori, influenceri, agenții de știri, conturi care îți redistribuie tweet-urile ca să poți răspunde mai ușor la rândul tău celor care interacţionează cu tweet-urile de pe pagina parohiei.

De asemenea, poți adăuga contul de Twitter al parohiei într-o listă pentru a avea mai multă expunere.

Practic, îți poți crea propriile liste sau te poți abona la listele create de alţi utilizatori.

Cum poți crea o listă de pe un calculator?

Accesează Liste din bara verticală a meniului situat în partea stângă și apoi pictograma Creează listă din partea dreaptă sus.

Alege un nume și o scurtă descriere pentru noua listă. Numele nu poate depăși 25 de caractere și nu poate începe cu un număr. Poți alege ca lista să fie publică (utilizatorii se pot abona la listă) sau privată.

Fluxul de tweet-uri se schimbă rapid, iar dacă urmărești un număr mare de conturi poate fi destul de greu la un moment dat să ții pasul cu noutățile. Astfel, utilizarea listelor te ajută să nu pierzi din vedere conținutul care te interesează.

Hashtag-urile

Hashtagul este un cuvânt care are simbolul # în față și este folosit pentru a indexa cuvinte cheie sau anumite subiecte.

Această funcție a fost creată de Twitter în 2007 și permite oamenilor să urmărească sau să identifice subiectele care îi interesează. Ulterior, hashtag-urile au început să fie utilizate și pe celelalte rețele social media.

Prin accesarea prin click a unui hashtag din orice text se deschide lista cu tweet-urile în care este inclus hashtag-ul respectiv.

Hashtag-urile care devin foarte populare sunt incluse la secțiunea trending, iar studiile demonstrează că cele mai populare sunt cele generale (#blogging, #photography, #quotes).

Un hashtag nu poate conține spații sau punctuație, dar acesta poate fi inclus oriunde în corpul textului. Twitter recomandă să nu întrebuinţezi mai mult de două hashtag-uri într-un tweet distribuit pe pagina parohiei.

Ai posibilitatea de a tasta în bara de căutare un hashtag pentru a descoperi conținut care te interesează.

De asemenea, nu este recomandat să adaugi hashtag-uri populare în tweet-uri care nu au legătură cu subiectul respectiv doar pentru a dobândi vizibilitate. Acest lucru va conduce la scăderea încrederii urmăritorilor în conținutul pe care îl promovezi pe pagina de Twitter a parohiei.

Crearea propriului hashtag

Poți crea două tipuri de hashtag-uri personalizate:

1. Un hashtag general, specific parohiei. Spre exemplu, Agenția de știri Basilica și-a creat hashtag-urile #bineledestiut (cont RO) şi #thegoodtoknow (cont EN);

2. Un hashtag temporar, dedicat unei campanii. Basilica.ro a desfășurat în perioada Postului Mare pe social media Campania #caleapostului / #thelentenpath.

Odată stabilit, hashtag-ul trebuie să își păstreze forma, inclusiv prin respectarea scrierii cuvintelor cu majusculă sau cu literă mică.

Înainte de a crea un hashtag, caută-l mai întâi pe Twitter și pe celelalte rețele de socializare pentru a te asigura că este unic sau că nu este legat de ceva ce ar putea afecta imaginea parohiei.

De asemenea, hashtag-ul trebuie să fie ușor de reținut și să aibă maximum 3 cuvinte!

Despre trending și conținut vom scrie în următorul articol din seria Biserica Online.


Pentru ultimele noutăți din lumea ortodoxă, urmărește-ne pe Twitter – @AgentiaBasilica!

Sursă foto: Freepik.com

Comentarii Facebook


Știri recente