Sesiune de popularizare în cadrul proiectului FORTE

În data de 28 februarie, echipa Centrului de Resurse Anastasis din cadrul Arhiepiscopiei Timișoarei a susținut o sesiune de popularizare cu tema „Oportunități oferite de proiectul FORTE și Centrul de resurse Anastasis”, informează Ziarul Lumina, Ediția de Banat.

Sesiunea s-a ținut în sala de ședințe a Protopopiatului Timișoara II și s-a adresat unui număr de 28 de preoți și angajați neclericali ai parohiilor din cuprinsul Protopopiatului Timișoara II. În deschiderea sesiunii, pr. Cristian Pavel, consilier social al Eparhiei Timișoarei și consultant patriarhal în cadrul proiectului, a făcut o prezentare generală a proiectului FORTE, vorbind despre Federația Filantropia și partenerii acesteia, precizând apoi scopul, obiectivele și durata proiectului. „Centrul de resurse Anastasis din Timișoara dezvoltă o serie de activități specifice prin susținerea de evenimente de formare destinate comitetelor parohiale în scopul revitalizării activității acestora. În acest sens am realizat o prezentare a temelor de formare din cadrul evenimentelor susținute până acum de Centrul de resurse Anastasis, cum ar fi: detalierea și explicarea activităților din cadrul celor 5 servicii ale Comitetului parohial, popularizarea exemplelor de bune practici din parohiile vizitate, informări despre beneficiile sociale oferite de autoritățile statului și serviciile sociale ale Arhiepiscopiei Timișoarei, redactarea corectă a unei cereri de finanțare, informări despre sursele de finanțare disponibile”, a precizat pr. Timotei Sbera, formator în cadrul Centrului de resurse Anastasis.

În continuare, pr. Cristian Miloș, coordonatorul Centrului de resurse, a vorbit celor prezenți despre continuitatea centrului și după încheierea proiectului, despre disponibilitatea acestuia de a răspunde nevoilor de formare specifice fiecărei parohii. Proiectul FORTE – Formare Trainică Pentru Parteneriat Social este derulat de Federația Filantropia a Patriarhiei Române în parteneriat cu Instituto de Formation Integral și SC Global Commercium Development SRL, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – POSDRU /93/3.3/S/62277 având o durată de implementare de 36 de luni, septembrie 2010 – august 2013.

Comentarii Facebook

Lasă un răspuns


Știri recente