La finalul Procesiunii de Rusalii organizată sâmbătă în municipiul Cluj-Napoca, Înaltpreasfinţitul Părinte Mitropolit Andrei a mulţumit Agenţiei de ştiri Basilica pentru cei 11 ani de misiune desfăşurată în mediul virtual.
„Agenţia de ştiri Basilica care e mereu cu noi şi care astăzi (16 iunie – n.r.) împlineşte 11 ani de activitate, 11 ani în care a transmis sub motto-ul Binele de ştiut către naţional şi internaţional făcându-le cunoscut oamenilor activitatea Bisericii Ortodoxe Române şi, prin urmare, şi activitatea mitropoliei noastre”.
Împlinim 11 ani!https://t.co/6hz8bZckkq#Basilica11 pic.twitter.com/HcBlNqRlxM
— Basilica.ro (@AgentiaBasilica) June 13, 2019
Agenţia de ştiri Basilica a fost înfiinţată în anul 2007, iar lansarea oficială a site-ului a avut loc în 16 iunie 2008.
Din octombrie 2015 am pătruns pe social media, iar în 2016, odată cu lansarea actualei versiuni a site-ului a avut loc și un rebranding în ceea ce privește identitatea vizuală.
Încă de la înfiinţare, Agenţia de ştiri Basilica şi-a asumat acest rol de a mediatiza în general binele, astfel că motto-ul inițial „Vestea bună împărtășită tuturor” a fost sintetizat în „Binele de știut”.
Citeşte şi: Conturile oficiale Basilica.ro pe reţelele de socializare
Foto credit: Radio Renaşterea