Misiunea Diaconia: Care sunt rezultatele campaniei „În brațele mamei”

Misiunea Socială „Diaconia” a Mitropoliei Basarabiei a anunțat miercuri, într-un comunicat de presă, rezultatele campaniei de Crăciun „În brațele mamei”.

Coordonatorii programului filantropic au adus la cunoștință publicului faptul că, în urma campaniei din decembrie 2018, „au fost asigurate fondurile pentru un trimestru de activitate al Centrului Maternal Diaconia”.

În cadrul centrului maternal, cu o capacitate de 10 camere pentru cuplurile mamă-copil, mamele orfane, mamele solitare și din familii social-vulnerabile beneficiază de asistenţă complexă.

În urma acestui program, din 2010 până în prezent, peste 110 copii au primit șansa de a crește fericiți alături de mamele lor.

Mamă împreună cu pruncul ei. Foto credit: Misiunea Diaconia.

Campania din 2018

Sprijinul pentru campania din decembrie 2018 a fost oferit prin târguri de caritate, donaţii online, achiziţionarea felicitărilor realizate de voluntari, colecte de produse de igienă etc.

„Campania a culminat  cu talk – show-ul național În braţele mamei prin intermediul căruia am analizat, împreună cu partenerii Diaconiei, problemele pe care sunt nevoite să le înfrunte mamele care îngrijesc copii mici, în special mamele orfane, minore, dar şi soluţiile oferite în susţinerea acestor cazuri”, menţionează Oana Cuşnir de la Misiunea Diaconia.

Mihaela Belei, coordonatorul program ,,În brațele mamei”, a mulţumit celor care s-au implicat în acţiunea filantropică.

Pentru mămicile noastre, aceste gesturi de bunătate se transformă în locul cald și sigur în care își pot crește pruncii alături”, a evidenţiat Mihaela Belei.

Campania a fost organizată cu binecuvântarea Înaltpreasfinţitului Părinte Petru, Mitropolitul Basarabiei şi Exarhul Plaiurilor.

Foto credit: Misiunea Diaconia

Comentarii Facebook

Lasă un răspuns


Știri recente