„Ajut. Îmi pasă!”. Campanie de responsabilitate socială organizată de Misiunea „Diaconia”

Misiunea Socială „Diaconia” a Mitropoliei Basarabiei a lansat campania de responsabilitate socială „Ajut. Îmi pasă!”.

Proiectul se desfăşoară cu sprijinul Kaufland Moldova și în parteneriat cu The Moldova Project și autoritățile publice din Republica Moldova.

Proiectul, care a fost lansat în 19 martie, are ca scop sprijinirea oamenilor care au nevoie de ajutor mai ales în această situaţie medicală creată de Covid-19.

Într-o primă etapă, Retailerul Kaufland Moldova va oferi carduri de cumpărături în valoare de 100.000 lei moldoveneşti pentru produse de primă necesitate.

Igor Belei, directorul Misiunii Sociale „Diaconia”, a explicat că prin această acţiune „vom ajunge la ușa oamenilor aflați la limita existenței, asigurându-le minimul necesar pentru a depăși această situație”.

Lista beneficiarilor va fi actualizată permanent.

Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul Misiunii Sociale „Diaconia” a Mitropoliei Basarabiei.

Sursă foto: Bihoreanul

Comentarii Facebook


Știri recente