„Ajut. Îmi pasă!”. Campanie de responsabilitate socială organizată de Misiunea „Diaconia”

Misiunea Socială „Diaconia” a Mitropoliei Basarabiei a lansat campania de responsabilitate socială „Ajut. Îmi pasă!”.

Proiectul se desfăşoară cu sprijinul Kaufland Moldova și în parteneriat cu The Moldova Project și autoritățile publice din Republica Moldova.

Proiectul, care a fost lansat în 19 martie, are ca scop sprijinirea oamenilor care au nevoie de ajutor mai ales în această situaţie medicală creată de Covid-19.

Într-o primă etapă, Retailerul Kaufland Moldova va oferi carduri de cumpărături în valoare de 100.000 lei moldoveneşti pentru produse de primă necesitate.

Igor Belei, directorul Misiunii Sociale „Diaconia”, a explicat că prin această acţiune „vom ajunge la ușa oamenilor aflați la limita existenței, asigurându-le minimul necesar pentru a depăși această situație”.

Lista beneficiarilor va fi actualizată permanent.

Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul Misiunii Sociale „Diaconia” a Mitropoliei Basarabiei.

Sursă foto: Bihoreanul

Comentarii Facebook


Știri recente

Biserica Icoanei a fost sfințită | FOTO

Biserica Icoanei a fost resfințită duminică, 22 mai 2022, după ample lucrări de restaurare. Slujba de târnosire și Sfânta Liturghie au fost oficiate de Preasfințitul Părinte Varlaam Ploieșteanul, Episcop vicar patriarhal. La finalul slujbei, Preafericitul…