Curs de management operațional pentru membrii Federației Filantropia

Cel de-al doilea modul de curs destinat angajaților din cadrul organizațiilor membre ale Federației Filantropia s-a desfășurat în cadrul Centrului social-pastoral „Sfânta Cruce” al Mănăstirii Caraiman din Bușteni, Prahova, informează site-ul federatia-filantropia.ro, citat de Ziarul Lumina. Cursul, cu tema „Management operațional”, a avut loc în perioada 30 octombrie – 2 noiembrie și a fost organizat în cadrul proiectului „Împreună pentru servicii sociale mai bune – Construirea capacității organizaționale a unei rețele naționale de ONG-uri creștine”, derulat de Federația Filantropia.

Cei 13 participanți la acest modul au avut ocazia de a învăța despre managementul operațional, importanța lui într-o organizație, diferențele față de managementul strategic, etapele managementului operațional, ce este și cum se construiește un plan de acțiune, toate aplicate în sfera serviciilor sociale. Participanții și-au însușit conceptele prezentate printr-o serie de exerciții practice, cu ajutorul cărora au putut înțelege modul în care se aplică tehnicile managementului operațional.

Acest curs face parte dintr-o serie de cinci module de formare care se adresează angajaților și managerilor din cadrul asociațiilor și fundațiilor membre ale federației. Primele două cursuri, de management al echipei și, respectiv, atragere de fonduri, au avut loc în lunile august și septembrie. În perioada următoare vor mai avea loc cursuri cu temele: leadership și managementul resurselor umane. Toate modulele de pregătire se vor desfășura până în luna februarie 2013. În cursul lunii decembrie va avea loc un al doilea modul de curs de management operațional pentru o altă serie de participanți din cadrul organizațiilor Federației Filantropia.

Comentarii Facebook


Știri recente