Retrospectivă 2016 | Relansarea Basilica.ro și împlinirea unui an de social media

Anul 2016 a reprezentat pentru Agenția de Știri Basilica o noua etapă în evoluția sa. În luna martie a anului curent, site-ul agenției a trecut printr-un proces de rebranding.

Printre caracteristicile noului site s-au numărat o grafică mai atractivă, design receptiv, precum și adăugarea de noi secțiuni.  În formatul actualizat, site-ul prezintă informațiile în format text, video și audio.

Anul 2016 a reprezentat și împlinirea unui an de prezență pe rețelele de socializare a site-ului Basilica.ro. Astfel, stirile cele mai importante din Patriarhia Română se regăsesc pe Facebook, Twitter și Google+. De asemenea, internauții pot urmării cele mai noi imagini postate de echipa Basilica.ro pe Instagram și Pinterest.

#PrimulAnPeSocialMedia: cele mai apreciate postări pe Facebook – Basilica.ro

Și  în anul 2017, Agenția de Știri Basilica va aduce românilor Binele de știut.

Comentarii Facebook


Știri recente

O săptămână de post și filantropie: Repere

A cincea săptămână din Postul Mare a fost o nouă săptămână a filantropiei la nivelul Bisericii Ortodoxe Române. Grăuntele de lumină Una dintre cele mai consistente campanii filantropice se desfășoară la Iași. În cadrul proiectului…